środa, 6 marca 2013

Must Have Wiosna 2013

hej! Jak mijają mi dni? Są całkiem ok. Wczoraj byłam tylko na kilku lekcjach, bo w szkole jest organizowane takie coś, że każda klasa ma tydzień na zorganizowanie szkole jakiś zajęć i wczoraj robiliśmy dzień handlowy i piekłam chłopakom gofry bo im się przypalały. mwahahah. Dzisiaj lekcje kończyłam o 13.30 bo zawieszony niemiecki, w piątek zresztą też. W sumie też tylko kilka lekcji, bo grali w kosza i oczywiście chodziliśmy tam.
Ale wracając do tematu, wielkimi krokami zbliżają się ciepłe dni, więc pora zaopatrzyć się w jakieś letnie ciuszki. Przedstawiam Wam moją listę Must Have.
 Tego typu torebki czy kopertówki podobały mi się już rok temu, ale nigdzie ich nie znalazłam. Waham się czy je kupić, ale strasznie mi się podobają <3
 Zakolanówki! Muszę je mieć. Ciągle je szukam ale jakoś nigdzie nie ma. Przydadzą się nie tylko w lato pod szorty, ale i jesienią pod spódniczki.
 Cieplejsze sweterki przydadzą się w chłodniejsze dni. Podobają mi się takie większe pod dopasowane szorty. Jak najbardziej plus.
 Bluzka BATMAN!
 W białych, przewiewnych, koronkowych sukienkach zakochałam się tamtego lata. ♥
 Baleryny są praktyczne i eleganckie. Ale przede wszystkim muszą być wygodne. Bardzo lubię chodzić i podobają mi się. Muszę nabyć sobie kilka par.
 Oprócz eleganckich chcę też bardziej sportowe. Na rowery czy jakiś wypad pod luźniejszą bluzkę sprawdzają się idealnie.
 Okulary, przede wszystkim tego typu <3
 Zastanawiam się nad koszulami. Chciałam dżinsową, ale chyba już jednak nie. Ale podobają mi się takie z wyciętymi rękawami, są boskie.

 Plecaczek. Mam podobny model, ale inny kolor, ale wolałabym ten *o*
O tak, krótkie szorty to przede wszystkim plus. Muszę kupić kilka sztuk, na pewno kolorowe lub ombre.
Bluzka baskinka. Elegancka, przecudna!

11 komentarzy:

  1. świetne! życzę Ci, abyś kupiła jak najwięcej rzeczy z listy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDNOŚCI *__* TEŻ WIĘKSZOŚĆ CHCĘ

    OdpowiedzUsuń
  3. mam baaardzo podobna listę :) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! *.* Oby udało ci się wszystko zdobyć.
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja też muszę kupić sobie szorty, szczególnie chce różowe i białe ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę zaopatrzyć się w zakolanówki i szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. co do Twojego pytania, to tak, sama robiłam nagłówki.

    http://pennbury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń