poniedziałek, 6 maja 2013

3 dni nieobecności

Czeeść! Uh, więc trochę się działo u mnie przez te kilka dni, których nie pisałam. Więc w sobotę robiłam imprezę dla koleżanek. Było duużo śmiechu i ogółem całkiem fajnie. W niedzielę był bardzo przyjemny dzień, spędziłam z rodziną a po południu jechałam do kościoła i ubrałam sukienkę. ( aww :*)
A dzisiaj znowu do szkoły, ale pogoda była bardzo fajna więc nawet nie przeszkadzały mi długo lekcje.


A to jedn z moich przesłodkich prezentów <3
 
Chciałabym tez podziękować za tak dużo życzeń w moje urodziny i ponad 1900 wyświetleń ♥
+ podobają Wam się takie dużo zdjęcia jak wyżej, czy wolicie mniejsze rozmiary jak w poprzednich notatkach?

7 komentarzy:

  1. urocze kolczyki :)
    ale masz duże oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do dzisiaj nie wiem czy to moja zaleta czy wada ;)

      Usuń
  2. Serio masz strasznie duże oczy ;o! Zaleta, a jak! ♥
    kolczyki cudne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam twojego bloga i stwierdzam że masz duże oczy :)) I baaardzo fajnego i ciekawego bloga ! :D Napisze jeszcze tylko jedno .. OBSERWUJEE :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj link do twojego to się odwdzięczę ;3

      Usuń