wtorek, 21 maja 2013

Przyjaciółka



hej! (: Cieszę się, że jestem w domu i mogę spokojnie odpoczywać. W szkole strasznie kręciło mi się w głowie i źle się czułam. Teraz zresztą też. Na szczęście jutro mam na 9, nie ma większości nauczycieli i mamy zastępstwa albo większość zawieszone. Nie pisałam wczoraj, bo nie miałam o czym, muszę pomyśleć nad nowszymi i ciekawszymi notkami ;p
***
Czym jest przyjaźń? Dla jednych czymś najważniejszym w życiu, a dla innych tylko dobra zabawa czyimś kosztem. Ja jednak zaliczam się do tych pierwszych. Mam jedną najlepszą przyjaciółkę- Sarę. Pisałam już kiedyś o niej, ale był to malutki fragment a uważam, że należy jej się więcej uwagi. Więc Sara to śliczna 14- latka, rocznikowo ma 15. Jest najlepszą na świecie dziewczyną, a zarazem moją wybraną siostrą. Wydaje mi się, że dobrze się rozumiemy, nie wiem co ona na to ;p Spędziłyśmy z sobą dużo zabawnych i cudownych chwil. Znamy się od przedszkola, choć nie utrzymywałyśmy jakiegoś kontaktu bo mieszkamy na dwóch różnych końcach wsi. Pamiętam jak siedziałyśmy na fotelu i wyzywałyśmy się a potem razem się z tego śmiałyśmy ;) Mogę jej się z wszystkiego zwierzyć, zna mnie jak nikt inny. Ogółem jest megaślicznozabwnointeligentnoiwglohiah ślicznotką. Nie wiem jak wytrzymuje ze mną, ale DZIĘKUJĘ CI ZA TO ♥


A czym dla Was jest przyjaźń? ;)

10 komentarzy:

  1. Ale jesteście ładne. ;3
    Fajnie, że masz taką przyjaciółkę. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny masz wygląd bloga, zakochałam się w wilku na nagłówku ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale twój też jest śliczny! ;) Sama go robiłaś?

      Usuń
  3. mieć taką przyjaciółkę to coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaciólka? Najważniejszą osobą na świecie!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja przyjaciółka jest jak siostra spędzamy razem 80% dnia, nawet jak sie kłócimy to zaraz sie godzimy ^^

    Pozdrawiam i zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję.
    Na ramce pisało coś 18 ileś...ale była przecena i było koło 10 zł:)

    OdpowiedzUsuń