czwartek, 27 czerwca 2013

Czwartek

hej! Przed chwilą przyjechałam z kościoła, bo miała być szkolna ale nie było to trochę pogadałyśmy z Sarą xd Miałam mieć dzisiaj do 4, ale pan dyrektor powiedział jakimś dziewczyną,  że kto chce to może iść sobie do domu i z koleżankami szłyśmy na "miasto" na godzinę a później do domu ;p Dziś było pożegnanie dla trzecioklasistów i kilka osób płakało ale to tam ;) Więc jutro już zakończenie roku.. Czym był ten dla mnie? Hm, przede wszystkim poznałam dużo nowych ludzi bo dziewięć miesięcy temu przyszłam do tej szkoły. Było dużo nauki i mało czasu dla innych przyjaciół dla innych. Z perspektywy czasu jednak dość szybko to minęło. Oby następne dwa również szybko! (:

Dzięki pewniej blogowiczce przypomniało mi się, że nie mam założonego bloglovina! Szybko się zebrałam i mam ;) Jeszcze zajmie mi to kilka dni lub tygodni zanim ogarnę ale już  OBSERWUJCIE! ♥

3 komentarze:

  1. Też byłam na pożegnaniu trzecioklasistów. Jakoś się trzymali i nie płakali. :)
    Jeeej, wakacje. :)
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ludzie, jakie wy macie fajne obwódki wokół oczu, ja nie mam takich :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładne , duże oczy :))

    OdpowiedzUsuń