środa, 21 sierpnia 2013

Kino

hej! Nigdy nie słyszałam o reżyseru Rawsonie Marshall Thiuber, ale ten film jest chyba jego najlepszym! Wczoraj byłam z koleżanką w mieście. Głównie kino i zakupy ;) Byłyśmy na "Millerowie" Jeden z najlepszych filmów które zobaczyłam! Bardzo fajny, śmieszny i zboczony. Praktycznie przez cały film się śmiałyśmy i w kilku momentach prawie leżałam na ziemi ;p Kto nie był na nim z ogromną przyjemnością polecam ;) A na zakupach kupiłam tylko długo wypatrywaną beanie i okulary w c&a za 4.90 hahahahah ;p Dzisiaj zostają w domu, poleniuchuję jeszcze przed początkiem roku i poszukam plecaków na allegro ;)





8 komentarzy:

  1. Też byłam kilka dni temu na tym w kinie, nie cierpię komedii, ale ta była świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłaś mnie tym filmem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś maskować czymś te cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym, ale nie chcę. Po pierwsze to też wina oświetlenia i tych rzeczy, a po drugie to jest MÓJ blog. Oni widzieli mnie już kilka razy bez makijażu i nie wstydzę się tego. Nie widzę potrzeby, żeby używać kilku kosmetyków na dwa zdjęcia. Jestem w młodym wieku i nie martwię się o takie rzeczy. Pozdrawiam twoje o g r o m n e cienie <3

      Usuń
  4. Mam pytanko od ilu lat jest ten film ? chciałabym pójść ale nie wiem czy moge :D A i jeszcze jedno pytanko w jakim miście mieszkasz ? u mnie w mieście tez jest kino helios ;3 pdrosze odpowiedz !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od 15, ale kupowała koleżanka a ja zrobiłam "poważną" minę ;p W moim mieście nie ma kina, nawet nie mieszkam w mieście ;p Ale niedaleko Śląska ;)

      Usuń
  5. Wypad do kina udany ;3
    Z chęcią obejrzę ten film musi być niezła beka :D
    To żeś wyhaczyła niezłą przecenę na te okulary :3
    fajne są ;*

    OdpowiedzUsuń