niedziela, 14 lipca 2013

Ostatnie dni

hej <3 nareszcie zabrałam się za pisanie notki. Chciałam częściej no ale na lapka wchodzę praktycznie tylko wieczorem i to przeglądam blogi. Teraz mi się ładują no i chciałam w końcu do Was napisać z niemiec ;3 Więc jest tu fajnie ;) Mieszkam w trochę starszej okolicy tzn jest tu dużo staro wyglądających domów itp. Niedaleko mamy góry i piękne widoki. Zwiedzamy, spędzamy czas na dworze- jest super! Pogoda też. W Polsce ponoć pada a u nas ma być jutro ponad 30 stopni ;p Jutro możliwe że pójdziemy na basen, ale się zobaczy ;p Oczywiście to że tu jestem to nie znaczy, że nie brakuje mi znajomych z pl, właśnie jak bardzo ;3 Łapajcie kilka fotek z ostatnich dni ;)








A co u Was słychać? <33

5 komentarzy:

  1. Ja byłam w Niemczech w zeszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam całą górę i 3 szafy z ciuchami dla siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooooo tabaluga :D

    świetny blog i ładny nagłówek ♥

    jeśli chcesz to wpadnij: www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha Tabaluga! Najlepsza bajka dzieciństwa EVER! :))

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń